FANDOM

288. TÁRGY
56246538
A Zan alkalmas építesre és rombolásra is, attól függően, hogy milyen kezekbe kerül. A Zan-indukátor kifejezetten az utóbbi felhasználási területre sorolható. Ez egy hatalmas, kőből épített toronyszerű konstrukció, különböző helyiségekkel az indukció megindításához szükséges varázskonstruktok számára. Az építkezés megkezdésekor szükséges, hogy a birtokodban legyen egy Zan, és hogy dombon, síkságon vagy bozóton álljál. Maga az építkezés az ÉP 288 <TVP> paranccsal történik, és minden 40 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 39 TVP-ért a munka semmit sem halad). A Zan-indukátor elkészítése embert próbáló feladat, teljes felépítéséhez 10000 TVP-t kell elkölteni. A Zan-indukátor elkészültekor a Zan birtokosának az adott mezőn ki kell adnia a H <zan sorszáma> 288 parancsot, 100 TVP-ért. Ekkor az Indukátor felső, nyitott részében egy hatalmas energiatároló gömb feszül ki, és egyúttal elhelyezésre kerülnek a szükséges varázskonstruktok (anyagtalan, de funkcionális energiakoncentrátumok) is. Ez a folyamat az 'Indukálás', amely a Zan használójától minimum 35-ös taumaturgia szakértelmet és 300 varázspontot igényel. A lelki sokkot 80 pszi pont elköltése ellensúlyozza. Az energiatároló gömb kifeszítesétől kezdve a gömb szabadon tölthető az Induktor Töltés varázslattal, maximum 100 töltetig. A feltöltött gömböt a Zan birtokosa tetszés szerint kisütheti, bármilyen távolságból, a varázslatnál leírt módon. A megkötés csak annyi, hogy a tűzoszlopnak az Indukátor 60 mérföld sugarú körzetében kell lennie. A célmező minden esetben teljesen kiégett területté válik, minden épület, szörny, kalandozó és növény megsemmisül. Ha a varázslat használója a tűzoszlop továbbmozgatásával próbálkozik, 3 mérföldenként 5% esélye van, hogy a lángoszlop kikerül az irányítása alól, és ennek következményei beláthatatlanok.
[Megjegyzés: a Zan Indukátort bárki rombolhatja a 'Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása': ZIP 288 <TVP> paranccsal. Függetlenül a felszerelésedtől, annyi TVP-nyit fogsz rombolni, amennyit paraméternek megadtál. Minden 40 TVP-nyi rombolásnak van jelentősége, tehát 39 TVP-nyi rombolás semmit se számít. A ZIP mellett a hagyományos RM-et is használhatják, akik ismerik. A Zan-indukátor az Indukció végrehajtásától kezdődően hagyományos módon nem rombolható. esetleg KT tagoknak érdemes egy Indukált torony energiamezőjét egy EK 10 288 paranccsal megtapogatni.]

Miből készíthető/nyerhető ki: Zan
Mi kell a készítéséhez: domb vagy síkság vagy bozót , 10000 TVP

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki