Fandom

Városépítkezés

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

398. TÁRGY

A Túlélők Földjén a nyüzsgő kalandozók úgy döntöttek, hogy felépítik saját városukat! Ez persze rengeteg munkát kíván: a kiválasztott mezőn ki kell vágni a fákat, szabályozni a patakokat, kiirtani a bozótost, felpörkölni a szörnyfészkeket, utakat építeni, stb, stb. Egy mezőn az ilyen munkálatok 3000 TVP-t igényelnek! A munkában az EP 398 <TVP> paranccsal vehetsz részt. Minden elhasznált 20 TVP számít, tehát a <TVP> mindenképpen 20-al osztható szám legyen. Ha a városépítkezés elkészül, az adott mező lakott területté válik, ahol a különböző érdekcsoportok (Közös Tudatok) megkezdhetik saját épületek felhúzását! Városépítkezést egy mezőn csak akkor kezdeményezhetsz, ha egy szomszédos mezőn már van kalandozók által befejezett városépítkezés. A városok magját, az első városépítkezést a játékvezető rakja le.
  • A városépítkezésre lehet városi teleporttal érkezni. Városépítkezésre lépve (Mozogva) azonban nem számít annak.
  • Ha városi teleporttal érkezel városépítkezésre és városmezőre Mozogsz a városban maradsz, városépítkezésről (vagy város mezőről) városépítkezésre lépve azonban visszatérsz a kiinduló helyre.

Mi kell a készítéséhez: 3000 TVP

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki