FANDOM

505. TÁRGY

Nyugodt sétád közben a félhomályos erdőben érdekes dologra leszel figyelmes. Egy fennséges fára, mely gigantikusabb mindennél, amit valaha is láttál! Bármely halandó eltörpül a méretei mellett. Becslésed szerint úgy 25-30 méter magas lehet, hat megtermett ember is épphogy csak körbeéri. Furcsa, sürgető érzésed támad: közelebb kell menned, hogy jobban szemügyre vedd. Törzsét aprólékosan kidolgozott faragások borítják. Ahogy megvizsgálod az alakokat, ismerős és ismeretlen arcokat fedezel fel a vésetek kusza hálójában. Magasabbra tekintve rajzolatok és rúnák dominálnak. Számodra ismeretlen (valószínűleg rég elfeledett) nyelven hirdetik mondanivalójukat. Az oszlop éke, a fejdísz, egy élethű farkasfej, amit hatalmas őslények csontjaiból faragtak ki és illesztettek össze gondosan. Szemeit moa smaragdok alkotják, melyek mélyén bűvös erőt érzel feszülni, mintha koncentrálnák az oszlopban duzzadó mágikus energiákat. Csak találgatni tudod, mi célt is szolgálhat, s vajon ki hozhatta létre időt s fáradtságot nem kimélve ezt a monumentális építményt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki