Fandom

Tguarkhan csapda

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

356. TÁRGY

Hihetetlenül nehezen, de ráébredtél az egyik legvilágrengetőbb felfedezésre! Egyszer láttál (vagy csak hallottál róla?) egy Tguarkhant, amely a puszta öldöklés kedvéért bekapcsolódott egy joviális mikroszockó és egy kneopatikus molluszk között zajló gyilkos csatába. A látvány döbbenetes volt, és azonnal megmozgatta a fantáziádat...

  • Amikor Chara-Din visszatért, nyugaton Tguarkhanok mászkáltak nyugaton (is) a pusztában.

INFORMÁCIÓK A TGUARKHANTÓL

- Nyomorult halandó, halott vagy, HALOTT VAGY! De jól van, elmondom, amit tudok, hogy megszabaduljak a szörnyű kíntól. - a "szavába" vágsz, és közlöd, hogy mi az, amit már korábban megtudtál, és amire nem vagy már kíváncsi. A Tguarkhan számára az egyetlen lehetõség, ha megmondja, holvan a dimenziókapu. - Jól van, te szerencsétlen, úgysem tudsz vele semmit sem kezdeni! Gigantikus labirintusrendszer van a Chara,din rúnakövek közelében. Oda kell behatolnod! A bejárat egy kisebb dombnál, egy síksziklafalon van. - a Tguarkhan részletesen leírja a helyet. - a bejutáshoz egy varázslat szükséges, amelyet a tenyereden kell, hogy elhelyezzek! -vigyázol, hogy a Tguarkhan nehogy becsapjon, de engeded, hogy a varázslatot felrakja. - Most már beléphetsz, de ha oda bemész, biztosan halott vagy! De elég volt: megtettem, amit kértél, úgyhogy el kell engedned!

Miből készíthető/nyerhető ki: 2 molluszk ház, 12 degradátor váladék, 2 szockó hólyag, 2 kötél (1 szockó hólyag és 6 csepp degradátor váladék elhasználódik!)
Mi kell a készítéséhez: 30 TVP

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki