Fandom

Távcső

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

42. TÁRGY
34314265.jpg
A zsákodban cipelt kacatokat egymáshoz illesztve egy kézén fekvő, de mégis korszakalkotó felszereléshez jutottál: rájöttél, hogyan kell távcsövet készíteni. Nos, a dolog nem olyan egyszerű, mint egy csontszurony összedobása. Először is két ormánygőte csontot simára kell csiszolnod smirglilevéllel. A csövek két-két végébe ezután varányszemeket illesztesz (tehát négyet). Végül az egészet bevonod grákóbőrrel, így adva tartást és küllemet az egésznek. A két ormánygőte csonton, a négy varányszemen, a grákó bőrön, és a smirglilevélen kívül még 20 pontra van szükséged, hogy a távcsövet a KT 42 paranccsal elkészíthesd. Ez ugyan nem a legfinomabb műszer, de kezdetnek megteszi. Ha van távcsöved, jó rálátásod nyílik nemcsak azokra a mezőkre, amelyeken jársz, hanem a velük szomszédosokra is. Olyan tereptipusokon ahol nem lehet messze ellátni, persze nem sok hasznát veszed. Az így felfedezett dolgokat, épületeket persze közelebbről is meg kell vizsgálnod ahhoz hogy az E. F. -ben leírást kapj róluk. Ezen kívül nem árt ha tudod, hogy a távcső az egyik legalapvetőbb alkotórésze a szeksztánsnak.

Súly : 0.20
Eladási ár : 16 ap
Vételi ár : 32 ap
Miből készíthető/nyerhető ki: 2 ormánygőte csont, 1 smirglilevél, 4 varányszem, 1 grákóbőr
Mi kell a készítéséhez: 20 TVP
Minek a feltalálásához, készítéséhez kell: szeksztáns, kaleidoszkóp

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki