Fandom

Szopókő

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

259. TÁRGY

Eleged van már abból, hogy nálad erősebb kalandozók elől kell menekülnöd, mások pedig kirabolnak, és nem tudsz kellőképpen bosszút állni? Most végre kitaláltad a megoldást, ami a Szopókő. Ezt az undorító, ám mégis varázserejű tárgyat egy szopógödörnél keszítheted el, ha egy kerek követ bekensz ragasztóval, és egy kötél segítségével leengeded a fekete iszapba. Ehhez a KT 259 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Ezután nincs más hátra, mint hogy megkeresd áldozatod tárgyát, és átadd neki 'ajándékodat'. Vigyázz! A szopókő mindig a nagyobb hatalmú gazdát keresi, így ha találkozol egy nálad magasabb szintű kalandozóval, a kő könnyen elhagy az új hatalom kedvéért, ha csak nem őrzöd eléggé (KF 259 3). Ezért nem lehet a kőtől egykönnyen megszabadulni: ha megpróbálod eldobni, eladni, elásni, vagy bármi módon megsemmisíteni, kellemetlen meglepetések érhetnek. Igazándiból kevés biztos módszer ismert. Annyi bizonyos, hogy 1. ) átadhatsz az A paranccsal egy darabot egy másik kalandozónak, ha még nincs szopókő a birtokában (ne feledd - átadni lehet olyan kalandozónak is, akit hivatalosan nem ismersz); 2. ) ha lopnak tőled, a lopott tárgyhoz néha egy-egy szopókő is hozzáragad; 3. ) bizonyos mágikus metódusokkal a szopókő végleg megsemmisíthető. Ezenkívül ha egy nálad magasabb szintű kalandozó táborára lépsz, és barátságosak vagytok egymással, akkor van esély rá, hogy egy szopókő átugrik hozzá. (Ez az esély főként a szintjeitek különbségétől és az áldozatnál levő szopókövek számától függ.) Hogy miért szolgált rá ez a kisméretű tárgy a nevére? Nos, amíg valakinél egy ilyen kő található, az ezután vonzani fogja a bajt - szerencséje ugyanis átmenetileg 1-es lesz. Hogy ez mit is jelent, az talán már Te is tudod, ha találkoztál már fabontó szójerrel, xirnoxszal, vagy más hasonló speciális szörnnyel...

Súly : 0.01
Miből készíthető/nyerhető ki: kinyerhető: máguskoboldkészíthető: 1 kerek kő, 1 ragasztó
Mi kell a készítéséhez: szopógödör, kötél, 3 TVP
Melyik varázslatnak komponense: szopókőpusztítás, szopógödör kreálás, szopókőírtás

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki