Fandom

Rothadás szentélye

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

487. TÁRGY

Micsoda perverz sötét hatalom volt képes ily módon tönkretenni, megcsúfolni a csodás és jóságos Fény szentélyét? A szentély fehéren ragyogó márványoszlopait most rücskös vulkáni kőzet helyettesíti, melynek pórusaiból nyálkás lé folyik alá. Az oszlopon bizarr csúszómászók kúsznak fel s alá, gusztustalan cuppogás közepette. A szentély egykor művészien épített teteje most groteszk démonpofát formáz, az aprócska tornyok helyett ocsmány kőkarmok meredeznek az ég felé. A szentély mindig tiszta kőpadlója megfeketedett, a zöldes, fortyogó savtócsák között mindenféle visszataszító testnedvek és anyagok kupacai hevernek, melyeket légyrajok borítanak be. Mindegy, azok a kalandozók, akiket csak a táp érdekel, minden bizonnyal még így is szívesen pihennek itt, hiszen a dupla varázspont-regenerálódás és a pozitív hatások egy része továbbra is tökéletesen funkcionál. A pihenéshez azonban engedélyt is kell kérni az itt pihenő Thargodan(ok)tól, ehhez a BE parancs előtt érvényes BA 6667-ednek kell lennie. Dögvész nagyon szereti a kincseket, ezért a belépéskor automatikusan valamilyen ajándékkal fogsz kedveskedni neki. Ha úgy gondolod, hogy itt az ideje a Fény szentélye megtisztításának és a Thargodan elűzésének, akkor inkább az FT 6667-et használd, de nem árt, ha van a birtokodban deus ex machina.
  • A libertani Fény Szentélyét alakította át Dögvész a Rothadás szentélyévé. Végül Jerikó űzte ki Dögvészt és állította vissza a Fény Szentélye ragyogását

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki