Fandom

Olló

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

335. TÁRGY

A recept a következő: végy két mandibulapengét, és döfd át és rögzítsd őket középen egy acéltűvel. A mandibulapengék tompábbik végeihez erősíts egy-egy karikába hajlított drótszőrt egy-egy csepp rákfatty váladékkal. A mandibulapengék másik végén, a két belső élt élesítsd ki még jobban egy smirglilevéllel. Ha ügyes voltál, 15 TVP árán elkészült az olló! Köztudott, hogy a kalandozók odafigyelnek arra, hajukat és szakállukat milyen stílusban hordják, és törekednek arra, hogy a kívánt hajkorona mindig ugyanúgy nézzen ki, még a hosszú évek elteltével is. Most, ennek a tárgynak a segítségével lehetőséged van változtatni a kinézeteden, melyet ha megteszel, onnantól a többiek olyannak látnak, amilyenek azt beállítottad. A kiadandó parancs a következő: H 335 <melyik szőrzeted> <milyen típusúra állítanád>. Ha a második paraméternek 1-est adsz meg, a hajtípusodat változtathatod meg. Harmadik paraméternek ekkor a következőket adhatod ki: 1: normál haj, 2: göndör, 3: rövid, 4: hosszú, 5: copfos, 6: kontyos, 7: tüsi, 8: kopasz. Ha a második paraméter 2-es, szakállad a következőkre állíthatod: 1: nincs, 2: kecske-szakáll, 3: körszakáll, 4: hosszú. Ha a második paraméternek 3-ast adsz meg, bajszodat állíthatod a következőkre: 1: nincs, 2: normál, 3: harcsa, 4: rövid. A faji és nemi korlátokat természetesen ezzel a beállítással sem hághatod át.

Súly : 0.60
Eladási ár : 7 ap
Vételi ár : 14 ap

Miből készíthető/nyerhető ki: 2 mandibulapenge, 1 acéltű, 2 drótszőr, 2 rákfatty váladék, 1 smirglilevél
Mi kell a készítéséhez: 15 TVP
Minek a feltalálásához, készítéséhez kell : párducbőr pénztárca, sikamlós búvárruha, párducbőr övtáska

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki