523. TÁRGY

Mjölborg egy ősi törpe hős volt, aki a legendák szerint hosszú, kalandos utat tett meg az Istenek Földjére, hogy segítséget szerezzen az országát pusztulással fenyegető óriás seregek ellen. Kalapácsát, amelyet népe sámánja készített számára, hogy megvédje a létsíkok elementális erőitől, az istenek megáldották. Visszatérve, Mjölborg fegyverével legyőzte az összes óriás törzs vezetőjét, és így meghátrálásra kényszerítették a támadókat. Nem lehet tudni, hogy mi igaz a fenti történetből, és mi nem, mindenesetre az biztos, hogy Mjölborg kalapácsa, amely egyébként egy 6D5+6-os sebzésű mágikus fegyver, minden ütéssel +25 sebzést okoz elementáloknak és óriásoknak (ide tartozik pl. a bávatag golombár és az ongóliant is). A kalapácsnak saját egója van, megsértődik, ha csak óriások ellen használod, nem minden ellen! Ez a játék nyelvén azt jelenti, hogy nem fogod mindig külön elővenni a kalapácsot, ha óriással vagy elementállal kerülsz szembe - ha a fegyver ilyenkor a kezedben lesz, örülj neki. Ja, még valami: ezt az ősi relikviát varázstárgy készítéssel egyelőre nem tudod, hogyan lehetne összehozni, és forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges.

Súly : 6.00
Eladási ár : 600 ap
Vételi ár : 7200 ap

Fegyver sebzése : 6d5+6
Átlagsebzése : 24

Miből készíthető/nyerhető ki: -
Mi kell a készítéséhez: -
Minek a feltalálásához, készítéséhez kell: -

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki