FANDOM

542. TÁRGY

Minden nagy találmányhoz véletlen vezet, nincs ez másképp a mágikus pulzánssal sem. Amikor néhány hasznavehetetlen mópat tokent a vörös zyel felé közelítettél, mágikus vibrálásra lettél figyelmes, mágikus energiáid töltődni kezdtek, de aztán a töltődés abbamaradt. Elindulva ezen a nyomon, kísérletezni kezdesz, és ráébredsz, hogy két pulzánst egymás felé fordítva, és a pulzáns energiát négy iknegurinnal stabilizálva, folyamatos mágikus erőforrást hozhatsz létre! Mindkét zyelt belehelyezed egy-egy mópat tokenbe, és további három tokennel rögzíted őket egymáshoz, majd öt csepp kátránnyal bekenve, szigeteled az egészet. A puha kátrányba belenyomod a négy iknegurint, és kész ez a mesés varázstárgy! Ha kör elején mágikus pulzáns van a birtokodban, +5 varázspontot regenerálsz, és persze több pulzáns hatása összeadódik. Lehetséges, hogy van egy korlát bizonyos számú mágikus pulzánsnál, de nem valószínű, hogy ezt a közeljövőben el fogod érni. Annál is inkább, mert mágikus pulzánst - a benne levő anyagok természete miatt - nem lehet átadni. A pulzáns elkészítése 15 TVP-t igényel.

Súly : 0.25
Eladási ár : 150 ap

KF/Slot foglalás: Nem kell külön KF-elni, elég ha nálad van.
Átadhatóság/lophatóság: Nem átadható! Nem lopható!
Miből készíthető/nyerhető ki: 2 vörös zyel, 5 mópat token, 5 kátrány, 4 iknegurin
Mi kell a készítéséhez: 15 TVP

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki