FANDOM

501. TÁRGY

A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz. Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül.

Miből készíthető/nyerhető ki: 1 tyrex csont, 1 tatu dob, 4 sáfránypor
Mi kell a készítéséhez: mászókampó, 40 TVP

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki