Fandom

Kőkés

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

(6. TÁRGY)

Dombos és hegyvidéken gyakran találni éles köveket. Egy kis pattintgatás, csiszolgatás, és máris egy hatékony kőkéshez jutottál. Kőkést a KT 6 paranccsal, 3 pontért lehet készíteni. Bár használhatod d4 sebzésű vágófegyverként, természetesen másra is alkalmas... Sok szörnynek a részeit ugyanis csak valamilyen éles fegyverrel lehet kinyerni. Ezért nem árt, ha MINDIG van nálad egy kőkés vagy valamilyen más éles fegyver. A kőkést (és más, kisebb fegyvereket) használhatod másodlagos, azaz balkezes fegyverként. Ha erre lehetőség van, az a fegyvernél mindig le lesz írva. Egy másik feltétele ennek az, hogy a fegyver-szakértelmed legalább 6. szinten legyen arra a fegyverre. Ha egy fegyvert bal kézben használsz, természetesen mindig kisebb hatásfokkal tudod használni, mint jobb kézből. Ahhoz, hogy egy fegyvert bal kézbe vegyél, a KF parancsot kell rá kiadnod olyankor, amikor van már valami a jobb kezedben. Persze, bármit a bal kezedbe vehetsz (így ezt biztosan nem fogják tőled ellopni), de nem tudod harcban használni. Megjegyzés: az öklöd (ökölvívás esetén) nem használható balkezes fegyverként.
Súly : 0.50
Fegyver sebzése : 1d4
Átlagsebzése : 2.5
Miből készíthető/nyerhető ki:
kinyerhető: manó
Mi kell a készítéséhez:
dombság vagy alacsonyhegység vagy magashegység, 3 TVP
Minek a feltalálásához
készítéséhez kell :
kőhegyű lándzsa, dárda, ásó, karócsapda, tatu dob, tutaj, csónak
Melyik varázslatnak komponense :

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki