Fandom

Ház

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

400. TÁRGY

Ahá! Kalandozók városa, kalandozók házai! A kalandozók házai csoportok Közös Tudatok építik fel. Ház építését kizárólag Közöd Tudat vezetője ill. a városi tanács tagja kezdheti, de az építkezést ezután bárki folytathatja. Az építésbe rakott TVP változó mennyiségű lehet, attól függően, hogy mekkora házat akartok felhúzni: egy átlagos házikó 3000 TVP-be kerül, egy nagyobb villa vagy bolt 6000 TVP-be, egy kastélynak is nevezhető lak vagy varázslótorony vagy fegyveres gyakorlásra alkalmas központ 9000 TVP-be, és egy fellegvár vagy más különleges épület 12000 TVP-t kóstál. A ház építése 50 TVP-nként zajlik, tehát 49 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad, és 99 TVP-től is csak 50 TVP-nyit. Azt, hogy a sok ház közül melyiket építed, a 3. paraméter megadásával szabályozhatod. Pl. ÉP 400 100 4 hatására a 4. házba építesz. Építkezés kezdetekor nem kell 3. paraméter! Az épületbe a BE 400 paranccsal lehet bemenni, ha már legalább 3000 TVP-t beleépítettek. Ha ebből valamilyen speciális épületet akartok létrehozni (pl. bolt), akkor ezt külön kell a játékvezetőtől kérni.

Mi kell a készítéséhez: épületfajtától függően: 3000 TVP vagy 6000 TVP vagy 9000 TVP vagy 12000 TVP
Minek a feltalálásához, készítéséhez kell : -

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki