Fandom

Gránátcsapda

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

431. TÁRGY

A robbanó kaktuszbogyó újabb találmány ötletét adja - készíts belőle csapdát! A gránátcsapda elkészítése viszonylag egyszerű: végy négy kaktuszbogyót, és 4 manifesztátor nyúlványt. Reszeld le a nyúlványokat, és kend be ezzel a bogyókat. A bogyók áttetszők, elmosódottak lesznek: ha beásod őket a földbe, és port szórsz rájuk, gyakorlatilag lehetetlen észrevenni. Nem véletlen, hogy a gránátcsapda egyike a leghatékonyabbaknak, és emellett 5D4 sebzést okoz annak, aki lopni próbál tőled. Sajnos, a bogyók gyakran tönkremennek, akár úgy, hogy egy tolvaj rájuklép, akár úgy, hogy maguktól kipukkannak. Ezért minden egyes alkalommal, amikor a gránátcsapdát a H 431 paranccsal, 6 TVP-ért felállítod, el kell használnod egy kaktuszbogyót. Újabb nyúlványokra nincs szükség, feltesszük, hogy maradt még a reszelékből ill. át tudod kenni a felrobbant bogyóról. A gránátcsapda elkészítése a KT 431 paranccsal történik, 10TVP árán. Megjegyzés: A H 431 parancsnak megadhatsz egy második paramétert is, egy másik csapdát, ha nincs nálad kaktuszbogyó, akkor a másodikként megadott csapdát fogod felállítani.

Súly : 0.80
Eladási ár : 20 ap
Vételi ár : 40 ap

Miből készíthető/nyerhető ki: 4 kaktuszbogyó, 4 manifesztátor nyúlvány
Mi kell a készítéséhez: 10 TVP

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki