Fandom

Friss csatamező

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

262. TÁRGY

Néhány évvel ezelőtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kőhegyű lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bőrpajzsokat, bőrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha abban a fordulóban még nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezőn (de fordulónként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezőn kutatni, akkor 20-nál több pontért kell kutatnod, mert az első 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd.

  • Megjegyzés 1: A friss csatamező csak a 25 alatti fegyverszakértelmet fejleszti.
  • Megjegyzés 2: A csatamezőkön való kutakodás sokkal kisebb mértékben fejleszti a felderítés szakértelmet, mint régebben. A pontos algoritmus a következő: Egy adott körben az 1. csatamező rendesen fejleszti a felderítést, ha az 21. szint alatt van, egyébként csak minimális mértékben. A 2. csatamező csak akkor fejleszt, ha felderítésed 15-nél alacsonyabb. A 3. és későbbi csatamezők a felderítést nem fejlesztik, sőt, 24. szint felett csökkentik.
Mi kell a készítéséhez: ásó

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki