Fandom

Fény szentélye

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

376. TÁRGY

A fény szentélye mintegy 10 méter átmérőjű, díszes építmény. Oldalai nicsenek, a tetejét a sarkain álló hét karcsú oszlop tartja. Közepén egy hatalmas, díszes kő áll, melyet még VI. Borax ajándékozott az Álomőrzők Közös Tudatnak, a Zan-indukátorokkal szembeni tetteik jutalmául. A szentélyt különös, kékes fény derengi be (mely főleg éjszaka mutat csodaszép látványt), jelezve, hogy a kis épületben a mágia is jelen van - mégpedig Elenioson és Raián keresztül. Hogy ezt mások is tudják, arra példa az a rengeteg zarándok, akik nap-nap után érkeznek, hogy ha csak rövid ideig is, de beléphessenek e helyre. Mert azon kívül, hogy a szentélyt Elenios és Raia papjai oltárként használhatják, a legendák szerint aki ide belép (a BE 376 paranccsal), azt elárasztja a szeretet, a béke, s gyógyírt talál mindenféle bajára. A szentélybe való belépés után már mozogni nem tudsz, de a következő kör elején automatikusan elhagyod.
  • Segít megszabadulni a poszogó möszéktől, a szopókövektől és a szervezetedbe került méregtől (egyszerre csak egytől)
  • BE 376 hatására:
    • "lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra. (...) Bedobsz a perselybe 8 aranyat (+1 jóság)". Az adakozás mértéke alkalmanként más és más, ha nincs nálad pénz, az se baj.
  • A fény szentélye TÖRLI a ligás Feltételes Támadás parancsot (9900 feletti számok).

FÉNY SZENTÉLYE - ÚJ SZABÁLYOK

A fény szentélyében mostanában kalandozók százai táboroznak, nyugodt pihenést, kikapcsolódást remélve. Sajnos, legtöbbjükkel a nyugodt pihenés helyett az történik, hogy valaki felrugdossa, bűvölni próbál tőle, szkanderozni akar vele vagy más tudati képességet akar rá kisütni. A fény szentélye nem ezzel a céllal jött létre! Mostantól a fény szentélyében sokkal nehezebben lophatsz és bűvölhetsz, és nem használhatsz találkozáskor aktiválódó tudati képességet.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki