Fandom

Esszenciakristály

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

350. TÁRGY

Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik.

Súly : 0.10
Eladási ár : 100 ap

Átadhatóság/lophatóság: Nem lopható!
Miből készíthető/nyerhető ki: 1 moa katalizátor, 1 moa burát, 1 moa gyémánt, 1 moa gyöngy, 1 moa jádekő, 1 moa obszidián, 1 moa rubin, 1 moa smaragd, 1 moa üveggömb, 1 moa zafír
Mi kell a készítéséhez: 10 TVP

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki