Fandom

Elefántcsont torony

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

490. TÁRGY

Mit keres ezen a vad vidéken ez a karcsú, szikrázóan fehér, szemet kápráztató torony? És egyáltalán, hogyan, mi okból készült? Nos, az elefántcsont tornyok eredete a régmúlt idők homályába vész, de ha jobban szemügyre szeretnéd venni, nem kell mást tenned, mint kiadnod egy BE parancsot, és máris belülről vizsgálhatod ezt a mágikus csodát. Ha aurád nem túl sötét [jó vagy semleges jellemű vagy], akár bent is táborozhatsz, és ekkor saját bőrödön is megtapasztalhatod a torony bűvös erejét: azt az óvó pajzsot, mely a bent táborozókat védi a fegyveres attrocitásoktól [+4 szerencse és +4 védettség]. Ezenkívül kapsz egy gyenge láthatatlanság észlelését, amely ugyan nem semlegesíti a láthatatlanok +4 védekezését, viszont legalább tudsz velük harcolni. És még ha mindez nem lenne elég, vp-d úgy regenerálódik, mintha nekrofunon táboroztál volna, és ép-d is maximális lesz, HA legalább egyszer harcoltál táborozásod alatt a torony védelmében. Nem csoda, hogy egy ilyen helyen a gonoszok igen kellemetlenûl érzik magukat, és minden elképzelhető eszközzel igyekeznek a tornyot megsemmisíteni [ehhez elég kiadniuk a BE parancsot, amelynek hatására automatikusan megpróbálnak eljutni a torony szívét jelképező kristálykőhöz, hogy azt porrá zúzzák]. A tornyot csak a bent táborozó kalandozók védhetik meg az ilyen szentségtelen tettektől, és ha merészségük (VIK és menekülés%) ezt engedi, meg is teszik. A kristály ereje azonban a védőket ilyen esetekben is segíti: +3 támadást és sebzést biztosít számukra. Hogy akkor mégis miért ostromolják oly engesztelhetetlen dühvel a tornyot a gonoszok? A legendák busás kincsekről és mesés vagyonokról szólnak... Ha valaki elesik a torony ostromakor, dem-je nem repíti távolabb egyetlen mezővel sem, de az erődöt sajnos elhagyja. [FIGYELEM! Ha semleges jellemű vagy, és táborozási szándékkal betérsz egy ilyen építménybe, az automatikusan azzal is jár, hogy az obszidián erődök örök időkre ellenségként fognak kezelni.]

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki