Fandom

Deus ex machina

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

1. TÁRGY
55899168.jpg
A deus ex machina tenyérnél valamivel nagyobb, fémből készült, dobozra emlékeztető varázstárgy, amely képes birtokosát a legveszedelmesebb helyzetekből is kimenteni. Ha egy támadás, varázslat, vagy bármilyen ártalmas dolog a halálodat okozná, akkor a deus ex machina az utolsó pillanatban felragad, és messze repít a veszély helyszínétől, és esetleg még gyógyít is rajtad. Az energiák felszabadulása sajnos elpusztítja a varázstárgyat, ezért használat után célszerű újat szerezned. A deus ex machina telepatikus programokkal átprogramozható a DX <távolság> paranccsal. Használatkor a tárgy <távolság> mezőre fog repíteni a veszélytől, véletlenszerű irányba. <távolság> maximum húsz lehet, minimum egy, alapértelmezése nyolc. További kiegészítések, csak haladó és veterán játékosoknak: Ha legalább 20. szintű vagy, és nincs deus ex machinád, sem fogsz meghalni - az istenek megmentenek, persze némi tapasztalati pont és tulajdonságpont árán. Ha ehelyett szívesebben vállalod továbbra is a halált, és összes tárgyad elvesztését, akkor add ki a H 1 999 parancsot, ettől kezdve ismét bebocsátást nyerhetsz Leah birodalmába. Egy újabb H 1 999 parancs visszaállítja az eredeti állapotot.
  • A Deus ex machina nem unkreálható tárgy! A DEM-ezési távolság a Sötét Földön, 220+ területeken és Ryukun 0-ra is állítható.
  • Táborozás alatt (ideértve a többszemélyes kalandokat is) történő DEM-ezéskor területtől függetlenül maradsz ugyanazon a koordinátán, vagyis nem repülsz el X mezőre (a program úgy veszi, hogy visszasétálsz).
KF/Slot foglalás : Nem kell külön KF-elni, elég ha nálad van.
Súly : 0.10
Eladási ár : 25 ap
Vételi ár : 50 ap

Boltok melyekben kapható: Vegyesbolt (Xantrox), Vegyesbolt (Libertan), Vegyesbolt (Wargpin), Vegyesbolt (Huertol), Vegyesbolt (Zangroz), Vegyesbolt (Alanor), Vegyesbolt (Roxat), Fehérbérc Plaza (Fehérbérc), Thargodan vegyesbolt (Északtűz), Thargodan vegyesbolt (Sárkányverem), Thargodan vegyesbolt (Lávafolyó), Serény Múmiák Shop (Biztosrév)
Miből készíthető/nyerhető ki: 3 vasérc, 6 pirkit, 1 pular kristály, 10 isteni könnycsepp, 1 remák szív
Mi kell a készítéséhez: kőkalapács, dem kreálása varázslat
Minek a feltalálásához, készítéséhez kell : -

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki