Fandom

Dantor amulettje

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

468. TÁRGY

A legendák szerint ötszáz évvel ezelőtt egy óriási quwarg ikerboly épült a Namír királyságok egyik dús legelőjű alföldjén, amelyet sem tűzzel, sem mágiával nem lehetett elpusztítani. Aztán egy napon a boly mélyéről kiemelkedett Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg félisten, és falvakat pusztított el, erdőket változtatott kiégett sivataggá. Hetekig folyt ellene a küzdelem, de a királyság legjobb varázslói, legkiválóbb harcosai sem tudták vele a küzdelmet felvenni. Végül egy Dantor nevű ember kalandozó leereszkedett egyes egyedül a boly mélyébe. Már az első nap után mindenki azt gondolta, odaveszett, de három nap múlva hatalmas földrengés rázta meg a környéket, a boly összedőlt, és egy teljesen őrült, gyengeelméjű Dantor vánszorgott ki a romok közül. Mint később kiderült, Dantor Fairlight küldetését végezte, Fairlight varázserejű botjának darabjait próbálta összeszedni, amikor a quwarg vész kitört, és Xswytyyzlidjxat ellen nem csak a legendás relikviát, hanem egy speciális, a quwarg istenség elleni küzdelemre készített amulettet is magával vitt, amely az akkori Fairlight főpaptól származott. És bár Dantor a győzelemért az ép elméjével fizetett, hamarosan nyilvánvalóvá vált, hogy ha nem is véglegesen, de legyőzte Xswytyyzlidjxatot, mert a félisten újabb ötszáz évig nem bukkant elő. Bár most már nyilvánvaló, hogy a legkevesebb, amit most kockáztatsz, az ép elméd, biztos, hogy nem győzedelmeskedhetsz e amulett nélkül az őrült halhatatlannal szemben.

Súly : 0.03
Eladási ár : 50 ap
Vételi ár : 100 ap

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki