FANDOM

830. SZÖRNY

Ha a hoarián barbárok által lakott vidéken sétálgatsz, szinte elkerülhetetlen, hogy előbb-utóbb egy sárkányfarmba botolj. A hoariánok ugyanis efféle háziállatokat nevelnek a farmokon. Ez elég jól megy is nekik. Hogy ezt hogyan sikerült elérniük (még nem hallottál róla, hogy a sárkányok ennyire alárendelt szerepet töltsenek be egy humanoid-sárkány kapcsolatban), azt nem tudni, talán valamiféle bűbájjal vonták befolyásuk alá őket. Ezek a sárkányfarmok általában a hoarián falvaktól távolabb üzemelnek, sárkánytojáskoruktól kifejlett szárnyas mivoltukig itt tartják a sárkányokat. A távolság oka, hogy egyszer a múltban egy, az idomítás ellen fellázadt sárkánykölyök elpusztított egy egész barbár falut. Most néhány jól kifejlett sárkánykölyökkel hozott össze a sors. Egy hozzájuk képest apró méretű hoarián vezeti őket. Teljesen szelídek. A következő pillanatban azonban valami megváltozik, amikor a sárkánykölykök megérzik a szagodat. A barbár is észrevett. Rövid mentális koncentrációval utasítja a szörnyetegeket, hogy támadjanak rád (persze csak önvédelemből), azok pedig engedelmesen követik parancsait. Miközben gazdájuk sietve visszavonul, már meg is érzed a sárkányok pörkölő leheletét arcodon. [Ha a jóban akarsz lenni a hoariánokkal, a legjobb ha BA parancsot adsz ki a sárkánykölykökre. Farmjaik megtizedelését a hoariánok nem néznék jó szemmel. Amennyiben bármelyik másik hoarián ellenfélre BA parancsod van kiadva, az a hoarián sárkánykölykök ellen is automatikus BA parancsot jelent.]

Szint : 55
TP : 33228
Védettség : 119-119-119
Életerő : 5986-6685
Támadás : 200
Sebzés : 1x 10d10+17
1x 7d8+17
2x 7d8+17

Védő varázslat :  ?
Támadó varázslat : -
Lőfegyver fázis : márges gázt lehel és villámot lehet (háromszor lehel a körben, lehet azonos is)
Spec képesség : -
Komponens / Kincs : 7-9 sárkánypikkely
Egyéb :  ?
Régió : Ryuku szigetek
Tereptipus : Mocsár, Bozótos