Fandom

Ősi csatamező

3 877pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

263. TÁRGY
81248770.jpg
Első pillantásra csak kisebb kupacokat veszel észre, de ahogy továbbmész, itt is, ott is megpillantasz a földből kiálló csontdarabokat. Ahogy kicsit kutakodni, nézelődni kezdesz, kiderül, hogy itt évtizedekkel, talán évszázadokkal ezelőtt hatalmas csata folyhatott. Mára ennek már nem sok nyoma maradt, de azért lehet, hogy érdemes körülnézni. Ehhez a KUT 30 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az ősi csatamezőre lépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó, amivel ásni kezdesz, és előfordulhat, hogy valamilyen hasznos dolgot találsz - de valószínűbb, hogy csak néhány elsárgult csontot kaparsz elő. Vigyázz azonban, mert az ilyen tömegsírokat rejtő vidékeken Leah szolgái az urak, és jaj annak, aki a Halálistenség sötét teremtményeit megbolygatja...
  • Megjegyzés 1: Az ősi csatamező csak a 25 alatti fegyverszakértelmet fejleszti.
  • Megjegyzés 2: A csatamezőkön való kutakodás sokkal kisebb mértékben fejleszti a felderítés szakértelmet, mint régebben. A pontos algoritmus a következő: Egy adott körben az 1. csatamező rendesen fejleszti a felderítést, ha az 21. szint alatt van, egyébként csak minimális mértékben. A 2. csatamező csak akkor fejleszt, ha felderítésed 15-nél alacsonyabb. A 3. és későbbi csatamezők a felderítést nem fejlesztik, sőt, 24. szint felett csökkentik.

Mi kell a készítéséhez: ásó

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki